TU DELFT

COMMUNITIES ACTIVEREN

Voor de Technische Universiteit Delft hebben we een aantal mooie activatie projecten gedaan. Het eerste was het antwoord op de vraag: Ontwikkel een strategie met een concept en creatie voor de Opening van het academisch jaar 2015-2016, een belangrijk moment voor de TU Delft. We ontwikkelden het thema ‘Connecting the Dots’ en vertaalden dit door naar verschillende communicatiemiddelen.

Voor de afdeling Finance hebben we interne communicatiemiddelen ontwikkeld die ondersteunen bij de introductie van vernieuwde communicatierichtlijnen die helpen om de prestaties van de afdeling te optimaliseren.

Voor de afdeling HR hebben we de communicatiecampagne rondom een nieuw te introduceren medewerkers portaal ontwikkeld. Werken bij een instelling als de TU Delft vraagt veel van de medewerkers, op alle niveaus en het portaal ondersteunt de medewerkers bij het inrichten van hun ideale carrière. Amsterdam Soil ontwikkelde naast een serie communicatiemiddelen om de medewerkers te motiveren en te activeren het portaal te gaan gebruiken ook een serie themafilmpjes. Deze zijn te zien op ons Vimeo-kanaal.

TERUG NAAR PORTFOLIO